Hvordan å bruke binære opsjonshandel å kjøpe aksjer

Binær opsjonshandel er en form for investering hvor tradere har mulighet til å tjene penger ved å forutsi om prisen vil gå opp eller ned over en bestemt tidsperiode.

En aksje er en andel av et selskap som er børsnotert. Når du kjøper en aksje er du andelseier av dette selskapet. Din avkastning vil baseres ut fra selskapets prestasjoner på aksjemarkedet.

Før du begynner å kjøpe aksjer med binær opsjonshandel, må du lage den riktige strategien for ikke å tape penger. Her finner du en topp sammenligninger mellom 10 binære opsjonsmeglere i tilfelle du vil prøve å invistere med binære opsjonshandel og redusere risikoen for svindel med en verifiziert list.

Husk at en binær opsjon ikke gir innehaveren rett til å kjøpe eller selge den angitte eiendelen. Når den binære opsjonen utløper, mottar opsjon innehaveren enten et forhåndsbestemt beløp med kontanter eller ingenting i det hele tatt.

Spesielt ved kjøp med binære opsjoner

Binære opsjoner for aksjer er kontrakter, som tradisjonelle aksjeopsjoner. De har utløpstider, akkurat som tradisjonelle aksjeopsjoner. Du har også muligheten til å opprette kjøps- og salgsopsjoner, noe som betyr at du kan tjene på et stigende eller fallende marked.

Når du bruker en binær aksjeopsjon, satser du på at aksjen enten går opp eller ned til en viss pris innen utløpsperioden på kontrakten. Hvis du vinner innsatsen, vinner du beløpet du investerte. Hvis du taper innsatsen, mister du investeringen.

Så du kan se på binær opsjon som en bestemt type aksjeopsjon. Du vinner eller taper en bestemt gevinst eller tap dersom kontrakten går ut «in the money» eller «out of the money». Du kan også selge kontrakten før utløpsdatoen.

En høy risiko med muligheter

Binær opsjonshandel ses ofte på som en blanding mellom investering, handel og gambling av mange, og de er populære alternativer for å kjøpe aksjer.

Risikoen kan være stor, men muligheten til å få høy, og viktigst av alt, kjent på forhånd fortjeneste fra kontraktene dine. Og det er fordi denne typen handel kombinerer bekvemmeligheten av digitale aktivainvesteringer med avkastningsprofilene som har gjort tradisjonelle alternativer attraktive for tradere.

Generelt er avkastningen veldig stor og kan bli rundt 70 % eller høyere.

Bruk binære opsjoner fra langsiktig perspektiv

Hvis binære opsjon tiden er for kort, avhenger suksessen bare av flaks. Den langsiktige perioden gir rom for å analysere markedet og dermed minimere virkningen av tilfeldigheter.

Fordi binær handel i stor grad er en alt-eller-ingenting-process, er det en utrolig risiko involvert. En god måte å forutsi den endrede verdien av en eiendel er hvis du gjør massevis av undersøkelse på aksjen og nylige endringer, men husk at du ikke er garantert å vinne.

Derfor, tenk på binære opsjoner handel som en måte å generere litt ekstra inntekt på siden med en fast jobb for å unngå risiko.

Lag en diversifisert portefølje

Binære opsjoner er bare en av mange typer finansielle instrumenter du kan bruke for å handle aksjer.

Du kan legge til aksjer gjennom binære opsjon som en del av din investeringsportefølje. På denne måten kan du redusere risikoen fordi alle dine investeringer ikke avhenger av at selskapet presterer.

Finn en god binær opsjonsmegler

En megler som tilbyr handel med binære opsjoner kan være en enkeltperson, et firma eller et selskap som fungerer som en bro eller mellommann mellom en trader og markedet. En megler gir en plattform der du kan velge aksjer og lage spådommer for å maksimere inntektene dine.

Binære opsjoner handler ikke om å kjøpe og selge noe, men meglerne gir et datadiagram hvor investorer forutsi prisen på et gitt tidspunkt. Det finnes ulike meglere for ulike aktivaklasser og handelsinstrumenter. En lisensiert binær opsjonsmegler som gir valg på aktivaklassene du er interessert i å håndtere, er det beste valget.

Utbetalingsprosent varierer mellom meglere og kan bestemmes av handelsinstrumentet som brukes. Når du velger megler, sørg for at du går for de som tilbyr den høyeste utbetalingsprosenten. Se etter meglere som tilbyr den høyeste utbetalingen.

Det er best å ta i bruk en megler som lar deg opprette demokontoer, slik at du kan engasjere deg i det faktiske markedet uten eksponering for markedsrisiko.

Hold deg oppdatert og ha en plan

En av de viktigste økonomiske og finansielle indikatorene er inflasjonsverdien og pengemengden. Å prøve å forutse bevegelser i aksjemarkedet og BNP ved å analysere tradisjonelle økonomiske og finansielle indikatorer kan føre til uriktige prognoser. Derfor vil det å følge monetære indikatorer være den beste innsikten i fremtidige aksjekurser og BNP-vekst.

Du kan følge disse trinnene før du handler med binære opsjoner, her er det du bør vite

#1 Lær deg selv om binære opsjoner

#2 Lag en plan for å bli med i gjengen

#3 Hold deg oppdatert på nyhetshendelsen

#4 Bygg en handelsstrategi

#5 Velge en pålitelig megler for binære opsjoner

#6 Velg en eiendel og en tidsbegrensning for at den skal utløpe

#7 Skriv ned alt

# 8 Øvelse gjør mester

# 9 Vær sterk med følelsene dine

Total Word Count: 813

—————————-

Min. word count

Anchor 1

binære opsjonsmeglere

URL 1

Media

Article guidelines

Client guidelines:

Please do not include the following sites as a trustlink:

Competitors

Forbes

Wikipedia

Investopedia

Media Content Guidelines

See website for inspiration.

Redaksjonen

Se alle artikler av Redaksjonen