Aksjeskole.com

Hvor nerder befinnes, kommer nerder til

• Masse av gratis kunnskap

Alt vårt innhold er gratis, så du kan komme i gang med å investere i aksjer, kryptovaluta eller valutahandel.

• Samarbeidspartnere

For å gi deg gratis innhold har Aksjeskole en rekke samarbeidspartnere.

• Investing Classroom

Aksjeskole.com er eid av Investing Classroom, som har investeringssider i hele norden.

Sammenligningstjeneste

Vi tester de beste handelsplattformene innenfor aksje-, krypto- og valutahandel.

Vi er en av Danmarks største sammenligningssider. I hver artikkel får du innsikt i blant annet hvordan du kjøper aksjer, kryptovaluta m.m.

CTA nor

En erfaren forbruker i finansmarkedene

Se for deg å investere i et stort supermarked, der alle investeringsalternativene står klare for å bli plukket ut i hyllene.

Vårt mål er at så mange så mulig skal kunne gå til handleganger, se på utvalget av varene, og med tillit til deres kunnskap og evner velge et produkt og ta det med hjem.

Mange velger å betale bankene for å plukke varene for dem. Men hvorfor ikke gi makten tilbake til forbukerne og gi oss friheten til å velge varene selv?

Tar du noen dårlig beslutninger på veien?

Ja, det gjør du. Det er risk involvert når du investerer.

Men jo mer kunnskap du besitter, desto større er sjansen for at du vil velge et produkt som viser seg å gi gode resultater.

Den du vil sitte ved siden av

Vår side tilbyr innhold for deg som ønsker å investere, men ikke vil bruke timer på å finne informasjonen du trenger.

Vi gir deg innhold som er lettlest, om de temaene og trendene som vi selv er interessert i. Vi viser deg også våre resultater i finansmarkedet.

Dette, tror vi, skaper en åpenhet for deg som leser, slik at du vet at våre tanker og meninger samstemmer med strategier og initiativer som vi selv tester ut.

Vi ser på oss selv som han litt nerdete vennen som snakker om sine investeringer over lunsjen.

Ønsker du å kopiere oss eller investere i noe vi skriver om? Da er det vi som gir deg innsikt i hvor du kan handle ønskede investeringsprodukt. Slik tjener vi penger, og du kan lese mer om det her.

Hvem vi støtter

Vi mottar provisjon fra selskapet når du blir kunde hos en av våre partnere gjennom oss.

En del av denne provisjonen mener vi bør bidra til å gjøre noe godt for verden vi lever i. For deg som forbruker betyr dette et du både investere i din egen økonomi, samtidig som du bidrar til å skape et bedre forhold for sårbare og trengende mennesker og lokalsamfunn verden over. Det synes vi gir mening og skaper et ekstra insentiv for å lykkes.

Faktisk har vi allerede donert et imponerende beløp – som er til dere leseres fortjeneste.

Nedenfor finner du en liste over våre lokale partnere og det totale donerte beløpet. Vi oppdaterer siden hvert kvartal, slik at du vil få løpende oppdateringer på utviklingen av donasjonen.

Bør vi samarbeide med din organisasjon i fremtiden? Vi er alltid nysgjerrige på å høre om gode, veldedige prosjekter.

NB. Vi jobber utelukkende med registrerte og veletablerte veldedighetsprosjekter.

aktieskole stoetter
Spørsmål om Aksjeskole

I alle våre artikler har vi inkludert en FAQ, som er basert på spørsmål fra andre investorer og lesere. Her kan du finne noen av de mest stilte spørsmålene til forfatterne og til Aksjeskole.com Hvis du ikke får svar på dine spørsmål i FAQ-listen, kan du sende spørsmålene til nedenfor.

Send spørsmål
  • Det gør virksomheten Investing Classroom ApS. Denne virksomheten er eid av Christian Due og Mark Thorsen, som begge skriver på Aksjeskole.com.
  • Investing Classroom eier Aksjeskole.com. Vi eier også virksomheter innenfor investeringssider på dansk, svensk og finsk.
  • Den letteste måten er å benytte vår kontakt oss-side. Da vil enten Christian eller Mark komme tilbake til deg. Den optimale skribenten har en stor interesse rundt investeringer og elsker å skrive.
Møt teamet Kom tett på personene som har skapt invessteringsuniverset på siden.
  • Mark Thorsen

Aksjenerd og eiendomsinvestor.

Mark er cofounder av Investing Classroom samtidig som han er skribent her på siden.

Han er også partneransvarlig og sørger for alt, hva som vedrører samarbeidspartnere og sponsorer til siden.

• Christian Soelberg Due

Kryptonerd med lidenskap for NFT-kunst.

Christian er vår cofounder av Investing Classroom og er samtidig vår Head of Content, som sørger for at forfatternes harde arbeid blir presentert på en god måte for leserne.

• Alona Mae Amancio

Junior Editor og kryptointeresseret.

Alona er det magiske bindeleddet mellom alt det tekniske og innholdet på hjemmesiden. Hun tryller med plugins og innhold, så alt funker optimalt

Fra tid til annen hjelper hun også med at oversette noen av våre artikler.

• Anne Sofie Ionicá

Administrativ ninja og regnskapsfører.

Anne Sofie er en ennmanshær, som ordner alt vedrørende bokføring og regnskap. Hun holder stell på alt av fakturering, betalinger og moms og har et skarpt blikk for detaljer.

Hun hjelper også med det administrative og assisterer ved oppstart av nye avtaler og samarbeid.